بیوگرافی و معرفی برند

تاریخچه شرکت سوپیتا و نقش آن در شبکه

در دنیای امروز استفاده از شبکه برای ایجاد ارتباط خیلی راحت و سودمنده. با استفاده از شبکه، اطلاعات دقیق و بدون محدودیت جغرافیایی منتقل میشه. قطعا برای ایجاد یک شبکه با قدرت انتقال بالا، نیازمند تجهیزات شبکه باکیفیت هستید. در بین برندهای ایرانی، شرکت ایرانی سوپیتا در حوزه‌ تولید این تجهیزات فعالیت می‌کنه. این برند یکی از موفق‌ترین و معتبرترین برندهای این حوزه است. با ما همراه باشید تا تاریخچه شرکت سوپیتا رو بررسی کنیم و به معرفی برخی از محصولات این برند بپردازیم.

کار برند سوپیتا از کجا شروع شد؟

برند سوپیتا در سال 1362 در شهرک صنعتی البرز تاسیس شد. این شرکت به‌سرعت تونست در حوزه‌ تولید تجهیزات شبکه به موفقیت برسه. در ابتدای تاسیس، این شرکت به تولید محصولات مختلفی برای استفاده در صنعت ساختمان‌سازی مشغول بود. سپس با پیشنهاد متخصصان طراحی و تولید خودش وارد دنیای تجهیزات شبکه شد که در واقع این تصمیم نقطه عطف تاریخچه شرکت سوپیتا به حساب اومد. سوپیتا این کار رو با تولید داکت و ترانکینگ شروع کرد. برند سوپیتا به دلیل کیفیت بالایی که در محصولات خودش داشت به‌سرعت تونست نظر فعالان حوزه‌ تجهیزات شبکه رو به خودش جلب کنه و به یک برند نام‌آشنا در این حوزه تبدیل بشه.

بررسی تجهیزات برند سوپیتا

همون‌طور که در تاریخچه برند سوپیتا گفتیم، این برند در ابتدا به تولید محصولاتی مثل ظروف بادی و لوله‌های پی وی سی برای صنعت ساختمان‌سازی مشغول بود اما بعدها وارد حوزه‌ تجهیزات پسیو شبکه شد. این برند یکی از اولین برندهاییه که داکت 2 و 2.5 سانتی‌متری رو تولید کرد. این برند، همچنین اولین برندی بود که به تولید داکت با درب قفل‌شو پرداخت. این پیشگامی برند سوپیتا در تولید محصولات متنوع و توجه به نیاز مشتریان باعث شد تا روزبه‌روز به تعداد مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات این برند اضافه بشه. شرکت سوپیتا در تولید محصولات خودش از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنه و محصولات این برند از استانداردهای اروپایی برخوردارن؛ به همین دلیل کیفیت ساخت بالایی دارن.

سوپیتا یکی از اولین برندهاییه که داکت 2 و 2.5 سانتی‌متری تولید کرد

ترانکینگ سوپیتا

ترانکینگ‌ها محفظه‌های سربسته‌ای هستن که برای عبور کابل‌ها استفاده میشن و ترانکینگ‌‌های شرکت سوپیتا تنوع بسیار زیادی دارن. از ترانکینگ‌ سوپیتا، هم برای محافظت از کابل‌ها و هم برای نظم‌دهی به محیط کابل‌کشی استفاده میشه. سوپیتا ترانکینگ‌های خودش رو با سایزهای 50*80، 50*100، 50*105 و 50*150 میلی‌متر تولید می‌کنه. این محصول با دو رنگ پرکاربرد سفید و قهوه‌ای طرح چوب طراحی میشه. روی ترانکینگ‌ها متعلقات مختلفی از جمله انواع پریز شبکه، تلفن، کادر ماژول، زاویه داخلی و خارجی و… قابل نصبه. لازم به ذکره که برند سوپیتا این متعلقات رو هم تولید می‌کنه.

انواع ترانکینگ سوپیتا

اگه هنوز به صورت کامل نمی‌دونید که ترانکینگ چیست، حتما مقاله معرفی این محصول رو مطالعه کنید. ترانکینگ‌های سوپیتا سایزهای مختلف و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارن. انواع ترانکنیگ‌های سوپیتا به عبارت زیر هستن:

  • سایز 80*50 میلی‌متر: کوچک‌ترین سایز برند سوپیتا است که امکان نصب پارتیشن هم داره.
  • سایز 100*50 میلی‌متر: سایز متوسط ترانکینگ سوپیتا است که متعلقات بسیاری داره.
  • سایز 105*50 میلی‌متر: این سایز از برند سوپیتا درب نرمه داره. استفاده از این نوع درب برای محل‌هایی که دارای انحنا هستن بسیار مناسبه.
  • سایز 150*50 میلی‌متر: این سایز، بزرگ‌ترین سایز ترانکینگ تولیدی برند سوپیتا است. این محصول دارای دو نوع درب یک تکه و دو تکه است.
ترانکینگ سوپیتا
سعی کنید ترانکینگ و متعلقات ترانکینگ رو از یک برند انتخاب کنید. این سازگاری بین برند ترانکینگ‌ و متعلقاتش باعث میشه تا در هنگام نصب و استفاده عملکرد بهتری داشته باشن.

داکت سوپیتا

داکت سوپیتا یکی دیگه از انواع محصولات تولیدی برند سوپیتا در زمینه‌ تجهیزات شبکه است. این برند داکت‌های خودش رو در رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، طوسی و… به بازار عرضه می‌کنه. لازم به ذکره که شما می‌تونید داکت شبکه رو در رنگ دلخواه سفارش بدید. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد داکت سوپیتا میشه به انعطاف‌پذیری بالا، غیر قابل اشتعال بودن، درب مستحکم و قفل‌شو و دارای پانچ کف اشاره کرد. برند سوپیتا انواع مختلفی از داکت‌ها رو تولید می‌کنه. به عنوان مثال:

  • داکت ساده سوپیتا
  • داکت شیاردار سوپیتا
  • داکت زمینی (کف‌خواب) سوپیتا
داکت تولیدی توسط شرکت سوپیتا

رک سوپیتا

برند سوپیتا در کنار تولید داکت و ترانکینگ به تولید رک شبکه نیز مشغوله. این برند رک‌های خودش رو در عمق های 40 و 60 سانتی‌متر با تعداد یونیت‌های 6، 9 و 12 به بازار عرضه می‌کنه. در کل، این شرکت 5 نوع رک شبکه طراحی و تولید می‌کنه که کیفیت ساخت بالایی دارن. برخی از ویژگی‌های رک‌ها رو در زیر می‌بینید:

  • شیشه محدب سکوریت برای ایجاد امنیت بیشتر
  • استفاده از ورق ضخامت 1.5 میلی‌متری جهت افزایش استحکام رک
  • رنگ الکترواستاتیک پودرى
  • قابلیت بازشوندگی درب‌های جانبی و همچنین درب جلو تا 170 درجه
  • قابلیت تغییر عمق ستون‌ها
  • بسته‌بندی باکیفیت جهت حمل راحت و مطمئن
  • قابلیت نصب فن

شرکت سوپیتا در کنار تولید رک، به تولید پنل‌های 1 و 2 یونیت نیز مشغوله. این پنل‌ها از جمله متعلقات رک تولیدی این شرکت محسوب میشن.

رک شبکه برند سوپیتا

نقش برند سوپیتا در شبکه

با توجه به سیر تحولات تاریخچه سوپیتا می‌تونیم متوجه بشیم که این شرکت به‌خوبی تونسته نظر مشتریان و کاربران خودش رو جلب کنه. تنوع بالایی که در محصولات تولیدی خودش داره همچنین تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا این برند رو به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده و فروشگاه تجهیزات شبکه تبدیل کرده است. یکی از نکات مثبت محصولات سوپیتا اینه که نسبت به محصولات مشابه خارجی خودش قیمت مناسب‌تری داره.

نگاهی به لوگو و کارخانجات شرکت سوپیتا

حرف آخر

برند سوپیتا یکی از برندهای ایرانی موفق در زمینه‌ تولید تجهیزات شبکه است که به‌خوبی تونسته در بازار ایران رشد کنه که نمونه محصولاتش رو میتونیم در انواع فروشگاه تجهیزات شبکه پیدا کنیم. در این محتوا سعی کردیم به بررسی تاریخچه شرکت سوپیتا بپردازیم و برخی از محصولات تولیدی این برند رو بررسی کنیم. امیدواریم که این مقاله براتون مفید باشه.

محصولات برند سوپیتا در چه زمینه‌ای است؟

تجهیزات صنعت ساختمان‌سازی و تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه برند سوپیتا چند نوعه؟

ترانکینگ، داکت و متعلقات آن، رک شبکه و …

سایز ترانکینگ‌های سوپیتا؟

50*80، 100*50، 105*50 و 150*50 میلی‌متر

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x